AKME Consulting – Strategie Przyszłości
  • Start
  • Firma
    • Kim jesteśmy
    • Zespół zarządzający
    • Bezpośredni doradcy klienta
    • Partnerzy i współpraca
    • Certyfikaty
    • Kariera w AKME Consulting
    • Oferty pracy
  • Oferta
    • Doradztwo w pozyskiwaniu środków z UE
    • Wspomaganie zarządzania projektem
    • Doradztwo zawodowe i personalne oraz pośrednictwo pracy
    • Organizacja i prowadzenie szkoleń
    • Opracowania i wdrożenia modelowych rozwiązań
    • Oferta szkoleniowa dla nauczycieli
    • Szkolenia komputerowe finansowane z UE
  • Doświadczenie
    • Doświadczenie w realizacji wybranych usług
    • Dobre Praktyki – doświadczenia zespołu
    • Rekomendacje
  • Standardy
    • Nasze motto
    • Zasady postępowania
    • Polityka prywatności
    • Kodeks Dobrych Praktyk
    • Procedura reklamacyjna
  • Kontakt
Skip to content

Home | Polityka

AKME Consulting – Strategie Przyszłości
  • Start
  • Firma
    • Kim jesteśmy
    • Zespół zarządzający
    • Bezpośredni doradcy klienta
    • Partnerzy i współpraca
    • Certyfikaty
    • Kariera w AKME Consulting
    • Oferty pracy
  • Oferta
    • Doradztwo w pozyskiwaniu środków z UE
    • Wspomaganie zarządzania projektem
    • Doradztwo zawodowe i personalne oraz pośrednictwo pracy
    • Organizacja i prowadzenie szkoleń
    • Opracowania i wdrożenia modelowych rozwiązań
    • Oferta szkoleniowa dla nauczycieli
    • Szkolenia komputerowe finansowane z UE
  • Doświadczenie
    • Doświadczenie w realizacji wybranych usług
    • Dobre Praktyki – doświadczenia zespołu
    • Rekomendacje
  • Standardy
    • Nasze motto
    • Zasady postępowania
    • Polityka prywatności
    • Kodeks Dobrych Praktyk
    • Procedura reklamacyjna
  • Kontakt

Standardy

  • Nasze motto
  • Zasady postępowania
  • Polityka prywatności
  • Kodeks Dobrych Praktyk
  • Procedura reklamacyjna

Zasady postępowania

Wspieramy Klienta przy wprowadzaniu zaproponowanych rozwiązań

Sprawdzianem skuteczności rozwiązań jest ich zastosowanie w praktyce. Wspieramy Klienta w procesie wdrażania proponowanych instrumentów, monitorujemy ich funkcjonowanie korygując, w razie potrzeby, poszczególne rozwiązania cząstkowe

Uważamy, że skuteczne rozwiązania mogą powstać tylko w wyniku bliskiej i regularnej współpracy z Klientem

Współpraca z Klientem umożliwia optymalne dopasowanie opracowanych przez naszych doradców rozwiązań do charakteru instytucji. Uwzględnienie specyficznej kultury organizacyjnej jest podstawowym warunkiem skuteczności naszych działań.

Dbamy o Klienta świadcząc usługi na najwyższym poziomie

Świadczymy profesjonalne usługi, korzystając z najlepszych wzorów i praktyk. Dbamy o Klienta przewidując trudności i zapobiegając zagrożeniom. Staramy się nie robić rzeczy, których sensu nie widzimy i otwarcie o tym mówimy. Dzięki temu nasze usługi zapewniają sukces przedsięwzięcia.

Procedura reklamacyjna

  1. Klient ma prawo oczekiwać, że:
  • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadało AKME Consulting),
  • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
  • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
  • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy).
  1. AKME Consulting ma prawo oczekiwać, że:
  • Uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
  • Uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach,
  • Uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy),
  • w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych Uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.
  1. Reklamacje można zgłaszać do AKME Consulting w formie pisemnej, listem poleconym na adres: AKME Consulting, ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów lub mailem: biuro@akme.org.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
  1. Zgłoszenie powinno zawierać:
  • nazwę, datę i miejsce usługi, wobec której zgłasza się reklamację,
  • dane osoby/ instytucji, zgłaszającej reklamację,
  • opis, powód reklamacji,
  • proponowany sposób rozwiązania sprawy.
  1. AKME Consulting ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
  1. Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting.
  1. Przez „nienależyte zrealizowanie Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting” należy rozumieć:
  • skrócenie czasu szkolenia wynikające z winy trenera,
  • nierealizowanie programu szkolenia lub zrealizowanie programu szkolenia na niezadowalającym poziomie merytorycznym, wynikającym z ocen Uczestników Szkolenia, tj. średnia ocen w ankietach poszkoleniowych – poniżej 2,9 (w skali 1-5).
  1. Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
  • przeprowadzenie przez AKME Consulting, w ustalonym wspólnie ze Zleceniodawcą terminie, ponownie Szkolenia dla tej samej grupy uczestników,
  • indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem.
  1. AKME Consulting zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w punkcie 1. W przypadku gdy reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w punkcie 4, AKME Consulting powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego reklamację o tym fakcie oraz o możliwości uzupełnionej reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.

 

Copyright 2007 © AKME Consulting
wszelkie prawa zastrzeżone.
Ułatwienia dostępu
  • Skalowanie treści 100%
  • Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%