Standardy
Zasady postępowania
Wspieramy Klienta przy wprowadzaniu zaproponowanych rozwiązań
Sprawdzianem skuteczności rozwiązań jest ich zastosowanie w praktyce. Wspieramy Klienta w procesie wdrażania proponowanych instrumentów, monitorujemy ich funkcjonowanie korygując, w razie potrzeby, poszczególne rozwiązania cząstkowe
Uważamy, że skuteczne rozwiązania mogą powstać tylko w wyniku bliskiej i regularnej współpracy z Klientem
Współpraca z Klientem umożliwia optymalne dopasowanie opracowanych przez naszych doradców rozwiązań do charakteru instytucji. Uwzględnienie specyficznej kultury organizacyjnej jest podstawowym warunkiem skuteczności naszych działań.
Dbamy o Klienta świadcząc usługi na najwyższym poziomie
Świadczymy profesjonalne usługi, korzystając z najlepszych wzorów i praktyk. Dbamy o Klienta przewidując trudności i zapobiegając zagrożeniom. Staramy się nie robić rzeczy, których sensu nie widzimy i otwarcie o tym mówimy. Dzięki temu nasze usługi zapewniają sukces przedsięwzięcia.
Procedura reklamacyjna
- Klient ma prawo oczekiwać, że:
- zostaną spełnione założone cele szkolenia,
- zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadało AKME Consulting),
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
- prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
- w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy).
- AKME Consulting ma prawo oczekiwać, że:
- Uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
- Uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach,
- Uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy),
- w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych Uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.
- Reklamacje można zgłaszać do AKME Consulting w formie pisemnej, listem poleconym na adres: AKME Consulting, ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów lub mailem: biuro@akme.org.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
- nazwę, datę i miejsce usługi, wobec której zgłasza się reklamację,
- dane osoby/ instytucji, zgłaszającej reklamację,
- opis, powód reklamacji,
- proponowany sposób rozwiązania sprawy.
- AKME Consulting ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting.
- Przez „nienależyte zrealizowanie Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting” należy rozumieć:
- skrócenie czasu szkolenia wynikające z winy trenera,
- nierealizowanie programu szkolenia lub zrealizowanie programu szkolenia na niezadowalającym poziomie merytorycznym, wynikającym z ocen Uczestników Szkolenia, tj. średnia ocen w ankietach poszkoleniowych – poniżej 2,9 (w skali 1-5).
- Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
- przeprowadzenie przez AKME Consulting, w ustalonym wspólnie ze Zleceniodawcą terminie, ponownie Szkolenia dla tej samej grupy uczestników,
- indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem.
- AKME Consulting zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w punkcie 1. W przypadku gdy reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w punkcie 4, AKME Consulting powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego reklamację o tym fakcie oraz o możliwości uzupełnionej reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.