zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiadało AKME Consulting),
prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych,
w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy).
AKME Consulting ma prawo oczekiwać, że:
Uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
Uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach,
Uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
zostaną spełnione inne formalne warunki umowy (jeżeli dotyczy),
w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych Uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu.
Reklamacje można zgłaszać do AKME Consulting w formie pisemnej, listem poleconym na adres: AKME Consulting, ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów lub mailem: biuro@akme.org.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
Zgłoszenie powinno zawierać:
nazwę, datę i miejsce usługi, wobec której zgłasza się reklamację,
dane osoby/ instytucji, zgłaszającej reklamację,
opis, powód reklamacji,
proponowany sposób rozwiązania sprawy.
AKME Consulting ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting.
Przez „nienależyte zrealizowanie Szkolenia z wyłącznej winy AKME Consulting” należy rozumieć:
skrócenie czasu szkolenia wynikające z winy trenera,
nierealizowanie programu szkolenia lub zrealizowanie programu szkolenia na niezadowalającym poziomie merytorycznym, wynikającym z ocen Uczestników Szkolenia, tj. średnia ocen w ankietach poszkoleniowych – poniżej 2,9 (w skali 1-5).
Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
przeprowadzenie przez AKME Consulting, w ustalonym wspólnie ze Zleceniodawcą terminie, ponownie Szkolenia dla tej samej grupy uczestników,
indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem.
AKME Consulting zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w punkcie 1. W przypadku gdy reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w punkcie 4, AKME Consulting powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego reklamację o tym fakcie oraz o możliwości uzupełnionej reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.